וטרינר בסביון | מרפאה וטרינרית בצמוד לסביון | ד"ר שגיא לוי

מרכז וטרינרי Vet care נמצא בקריית אונו, בצמוד לסביון ומספק את מגוון השירותים הרפואיים המתקדמים לתושבי בקעת והסביבה. במרכז אנו משתמשים בציוד ההדמיה והמעבדתי המתקדם ביותר תוך כדי שימוש בפרוטוקולים העדכניים ביותר לרפואה וטרינרית.  המרכז הוטרינרי בקריית אונו מספק שירות רפואי בשגרה וטיפולי חירום 24/7. המרכז נמצא בסמיכות לסביון ומאפשר הגעה מיידית אלינו.

שירות ביקורי בית עד הבית

המרכז הוטרינרי בקריית אונו מספק שירותי וטרינר עד הבית 24/7. ניתן להתקשר לקבל ייעוץ טלפוני ראשוני ולתאם הגעה למקום.

שירותי חוות דעת שניה

כמה טוב שיש וטרינר לבדיקות רפואיות ליד הבית. במרכז יבוצעו בדיקות רפואיות ע"י צוות הרופאים המיומן ויוצע הטיפול המתקדם והעדכני ביותר בהתאם לבעיה שתתגלה. ניתן לקבל שירותי חוות דעת שניה במקום בתיאום מראש ואיסוף מסמכים רלוונטיים לבדיקה הרפואית.

חיסונים לכלבים וחתולים

אנו במרכז הוטרינרי בקריית אונו מבצעים את כל הטיפולים השוטפים בכלבים וחתולים. חיסוני משושה, כלבת, טיפולים נגד תולעים ותולעת הפארק. טיפולים נגד פרעושים. למרכז תוכניות בריאות הכוללות את מגון הטיפולים המונעים על מנת להציע את הרפואה הטובה ביותר במחיר משתלם.

כירורגיה וניתוחים ליד הבית

טיפולי שיניים בסביון

מזון רפואי לחיות מחמד

המרכז הוטרינרי מצוייד בציוד כירורגי מתקדם ומציע שירותי עיקורים, סירוסים, טיפול באבצסים, ניתוחי מערכת שתן ומערכת עיכול וטיפולים אורתופדים המבוצעים ע"י רפואת מומחים. ההרדמות מתבצעות ע"י הרדמה בגז וקיים ניטור הרדמה במהלך ההרדמה ע"י המוניטורים המתקדמים ביותר ברפואה הוטרינרית. אנו עובדים בשיתוף פעולה מלא עם רופאים מומחים מבית החולים הוטרינרי בבית דגן ובמרכז הרפואי חוות דעת בבית ברל.

במרכז ניתן לקנות מזון רפואי לחיות מחמד של חברות המזון הילס ורואיל קנין ובנוסף מזון לא רפואי מהסדרות הגבוהות ביותר של החברות הללו. ניתן לבצע משלוחים ללא תשלום בקניה של 20 קילו ומעלה עד הבית ללקוחות המרפאה.

המרכז הוטרינרי בצמוד לסביון מציע שירותי רפואית שיניים וטיפול במחלות פריאודונטליות. במרכז מתבצעי ניקויי שיניים, עקירות פשוטות וכירורגיות, טיפולי שורש וטיפולים אורתודונטים. הטיפולים המורכבים מבוצעים ע"י רפואת מומחים לפה ולסת המגיעים אלינו.

?איך מגיעים למרפאה מסביון

חברים קריית אונו. מרפאה וטרינרית גני תקווה. וטרינר תורן. ניתוחים בכלבים. חברים יהוד. וטרינר לחיסונים. וטרינר ביקורי בית. וטרינר תולעת הפארק. מרפאה וטרנרית קריית אונו. מרפאה וטרינרית גני תקווה. מרכז וטרינרי בקעת אונו. מרכז וטרינרי יהוד. וטרינר חירום קריית אונו. בלינסון לחיות מחמד. אורית תדמור מרפאת הכלנית

• Wix Facebook page

כתובתנו