מרפאה וטרינרית באור יהודה

המרכז הוטרינרי vet care הממוקם בסמוך לאור יהודה מעניק רפואה מצויינת במחירים נוחים. המרכז מצוייד במיטב הטכנולוגיה על מנת להעניק את הטיפול הרפואי המתקדם והטוב ביותר במחירים נוחים לתושבי אור יהודה. מחפשים וטרינר מצוין באור יהודה? הגעתם למקום הנכון!

עיקור וטרינר באור יהודה
עיקור וסירוס באור יהודה

במרכז הוטרינרי vet care ד"ר שגיא לוי אנו מבצעים בשגרה עיקורים וסירוסים של כלבים וחתולים תוך כדי שימוש בחוטים הטובים ביותר. על מנת למזער את הסיכון בהרדמה אנו מבצעים בדיקות דם מקדימות וההרדמה נעשית בגז. ניתן לבצע תפרים פנימיים ולהימנע לרוב מהצורך בקולר לאחר הניתוח.  צריכים וטרינר לעיקור או סירוס? מצאתם את המקום הנכון!

וטרינר לחיסונים באור יהודה
בית חולים וטרינרי אור יהודה

במרפאה מבוצעים חיסונים שגרתיים כגון חיסון כלבת לכלבים וחתולים, חיסוני משושה לכלבים, חיסוני מרובע לחתולים, טיפולים נגד תולעים לכלבים וחתולים, חיסוני שעלת מכלאות ועוד. צרו קשר לתיאום תור עוד היום!

וטרינר ד"ר שגיא לוי
וטרינר לחוות דעת שניה באור יהודה
וטרינר באור יהודה
בדיקות וטרינר באור יהודה

במרפאה הוטרינרית הצמודה לאור יהודה תמצא וטרינרים מקצועיים לבדיקת רופא על מנת להעניק את השירות הטוב ביותר עבור הכלב או החתול שלכם. מומלץ לתאם בדיקת וטרינר מראש כדי שנוכל להקדיש את מלוא תשומת הלב לבעל החיים שלכם. המרפאה מצויידת במיטב הטכנולוגיות כגון אולטראסאונד, רנטגן דיגיטלי, בדיקות דם - ספירה וביוכימיה ובדיקת תפקודי קרישה כדי להגיע לאבחנה מדוייקת ולבצע טיפול בהקדם. במקום ניתן לקבל גם ייעוץ לגבי חוות דעת וטרינרית שניה.

מרפאה וטרינרית באור יהודה
וטרינר חירום 24/7 באור יהודה

מחפשים וטרינר למקרה חירום. אנו זמינים 24/7 עבורכם במקרה של מקרה חירום אשר דרוש בו וטרינר תורן. במקום מתבצעים אשפוזים וטיפולים במקרי חירום ואנו נמצאים בשיתוף פעולה עם מיטב המומחים הוטרינרים בארץ.

מזון רפואי לכלבים אור יהודה
מזון רפואי לכלבים וחתולים

כוטרינרים אנו נדרשים לעיתים לספק חוות דעת שניה וטרינרית על מנת להעריך האם הטיפול הרפואי הוטרינרי שניתן מתאים עבור הבעיה הרפואית והאם הבעיה הרפואית שאובחנה היא אכן הבעיה. על מנת להגיע לחוות דעת שניה וטרינרית אנו ממליצים להערך בהתאם ולהכין את כל המידע הרפואי שבוצע בעבר כולל טיפול תרופתי, הדמיה (צילומי רנטגן, אולטראסאונד), בדיקות מעבדה וכו'. יש לתאם חוות דעת וטרינרית שניה מראש על מנת שנוכל לעבור על המידע הרפואי כהקדמה לתור.

אנו מחזיקים בדרך קבע מזון רפואי לכלבים וחתולים. ניתן לבצע הזמנה מראש או לברר מול מלאי קיים.  במקום ניתן לקנות מזון וטרינרי רפואי לכלבים וחתולים חולי כליות, מזון היפואלרגני לכלב או לחתול, מזון להורדה במשקל, מזון לחולי כבד, לכלבים וחתולים הסובלים מבעיות במערכת העיכול ועוד.

איך מגיעים למרפאה מאור יהודה?

וטרינר באור יהודה