וטרינר בגבעת שמואל | מרפאה וטרינרית בצמוד לגבעת שמואל | ד"ר שגיא לוי

מרפאה וטרינרית vet care בצמוד לגבעת שמואל בבעלות ד"ר שגיא לוי מספקת שירותי וטרינריה מתקדמים לתושבי גבעת שמואל והסביבה. המרפאה דוגלת ברפואה וטרינרית עדכנית, תוך כדי שימוש בציוד מתקדם בסטנדרטים הגבוהים ביותר על מנת שתוכל לספק לבעל החיים שלך את הטוב ביותר.  במרכז קיים ציוד מעבדתי הכולל מעבדת דם מלאה עם תשובות הניתנות במקום, שירותי הדמיה אולטראסאונד ורנטגן דיגיטלי, אנדוסקופיה ועוד.

צריכים וטרינר בגבעת שמואל? בואו לבקר אותנו!

מזון וציוד לבע"ח
הדרכה ראשונית לגורים
חיסונים בגבעת שמואל

במרפאה ניתן למצוא מזונות לכלב ולחתול רפואיים וכאלו שאינם רפואיים וכמו כן ציוד משלים לכלבים כגון חטיפים, רצועות וכד'

אני במרכז הוטרינרי בצמוד לגבעת שמואל מספקים שירותי הדרכת גידול גורים ללא תשלום. אנו עובדים בצמוד עם מאלפים ובמידת הצורך נוכל להמליץ על איש מקצוע מתאים.

במרפאה ניתן לבצע את החיסונים השגרתיים שכוללים חיסון משושה בכלבים, חיסון מרובע בחתולים, חיסוני כלבת, טיפולים מונעים לתולעת הפארק וטיפולים נגד תולעים. כמו כן ניתן לבצע חיסון מונע נגד שעלת מכלאות הניתן אחת לשנה לפני כניסה לפנסיון או לכלבים שמשחקים באזורים בהם יש כלבים נגועים בשעלת מכלאות כגון גינות כלבים.

סירוסים ועיקורים
שירותי חוות דעת שניה
וטרינר לחיות אקזוטיות

במרכז הוטרינרי בקרית אונו בצמוד לגבעת שמואל אנו מבצעים ניתוחים שגרתיים כגון: סירוסים ועיקורים והסרת מסות וכירורגיה מורכבת כגון ניתוחי שלפוחית שתן, ניתוחי מעי, הסרת גידולי עטין, ניתוחי עיניים וניתוחי אוזניים. כמו כן, ניתוחים אורתופדים מתבצעים במרכז ע"י טובי הכירורגים בארץ.

במרפאה ניתן לקבל שירותי חוות דעת שניה ובמידת הצורך לפגוש מומחים מהטובים בתחומם - מומחים לרפואה פנימית, נוירולוגיה, קרדיולוגיה, דרמטולוגיה, כירורגיה ומומחים להדמיה.

אנו מטפלים במגוון חיות אקזוטיות במרפאה. האוגר חולה? ארנבון לא אוכל כמו שצריך? החמוס משתעל? אל תהססו לפנות אלינו

?איך מגיעים למרפאה מגבעת שמואל
וטרינר גבעת שמואל