מרכז וטרינרי בקריית אונו ד"ר שגיא לוי

מרכז וטרינרי Vet care נמצא בקריית אונו ומספק את מגוון השירותים הרפואיים המתקדמים לתושבי קריית אונו והסביבה.  המרפאה הוטרינרית ממוקמת בקריית אונו, בסמוך לגני תקווה, אור יהודה, סביון, פתח תקווה ויהוד ומספקת שירותים וטרינרים מתקדמים לתושבי האזור. במרכז אנו משתמשים בציוד שכולל אולטראסאונד משוכלל, מעבדת דם המתקדמת ביותר בענף הוטרינריה, אק"ג , רנטגן דיגיטלי, הרדמה בגז ושירותי אשפוז. המרכז הוטרינרי בגני תקווה מספק שירות רפואי בשגרה וטיפולי חירום 24/7. המרכז נמצא בסמיכות לכניסה לקריית אונו מכיוון פתח תקווה.

וטרינר תורן בקריית אונו 24/7

וטרינר תורן קריית אונו

המרכז הוטרינרי בקריית אונו מספק שירותי חירום 24/7. ניתן להתקשר לקבל ייעוץ ראשוני לגבי מקרים דחופים ולתאם הגעה למקום.  אל תהססו להתקשר במקרי חירום על מנת לקבל ייעוץ טלפוני.

בדיקת וטרינר בקריית אונו

כמה טוב שיש וטרינר לבדיקות רפואיות ליד הבית. במרכז יבוצעו בדיקות רפואיות ע"י צוות הרופאים המיומן ויוצע הטיפול המתקדם והעדכני ביותר בהתאם לבעיה שתתגלה. ניתן לקבל שירותי חוות דעת שניה במקום בתיאום מראש ואיסוף מסמכים רלוונטיים לבדיקה הרפואית.

חיסונים וטיפולים מונעים

חיסונים לגור חתולים

אנו במרכז הוטרינרי בקריית אונו מבצעים את כל הטיפולים השוטפים שכוללים חיסוני משושה לכלב, חיסוני מרובע לחתול, שיבוב כלבים וחתולים, טיפולי תולעת הפארק בכלבים, טיפול נגד תולעים בכלבים וחתולים. אנו משתמשים בחיסונים העדכניים והטובים ביותר על מנת לספק את הרפואה הטובה והמתקדמת ביותר לחיית המחמד שלכם. קיימות תוכניות רפואיות אשר הופכות את הטיפול בחיות המחמד שלכם למחיר נח לכל כיס.

כירורגיה וניתוחים בקריית אונו

חוות דעת שניה קריית אונו

מעבדה וטרינרית בקריית אונו

כירורגיה וטרינרית קריית אונו
וטרינרית וכלב
מעבדה וטרינרית

המרכז הוטרינרי נמצא בקריית אונו. אנו מצויידים בציוד הכירורי הטוב והאיכותי ביותר על מנת לבצע את הניתוחים בצורה המוצלחת ביותר ולקצר את זמן ההחלמה ככל שניתן. במרכז מבוצעים שירותי סירוסים ועיקורים, הסרת מסות, ניתוחי שלפוחית שתן, פיומטרה (דלקת רחם), אמפוטציה וכו'. אנו נמצאים בקשר הדוק עם רופאים כירורגים מומחים אשר מגיעים למרפאה במידת הצורך לבצע ניתוחים מורכבים יותר.

המרכז הוטרינרי בקריית אונו מצוייד במעבדה המתקדמת ביותר בתחום הוטרינריה. המעבדה כוללת בדיקות ספירה וביוכימיה והתוצאות מתקבלות במקום. מכונת ספירת הדם מבוססת על ספירה בלייזר ונחשבת למתקדמת מסוגה. במקום מתבצעות גם בדיקות דנ"א לזיהוי קדחת קרציות, בדיקות הורמונים. הייתרון הוא במיידיות הבדיקה וזמינות הבדיקות בקליניקה ללא צורך בשליחת הבדיקות למעבדות חיצוניות איטיות יותר.  אנו שולחים גם בדיקות גנטיות לזיהוי גזע או בדיקות MDR למעבדות חיצוניות לשלול מחלות נוספות.

וטרינר בקריית אונו - המרפאה מספקת שירותי חוות דעת שניה למקרים רפואיים מסובכים שלא נפתרו לשביעות רצונכים. המרכז נמצא בקשר ישיר עם טובי הקרדיולוגיים,כירורגים, דרמטולוגיים, נוירולוגיים, אופתלמולוגיים ומומחים לרפואה פנימית ונעשה הכל על מנת להגיע לאבחנה המדוייקת ביותר.