דואגים לחתולי החצר שלכם | טיפול רפואי לחתולי רחוב

המרכז מתגייס לטיפול בחתולי החצר ומעניק שירות רפואי בתעריפים מוזלים עבורם.  מצאתם חתול פצוע? החתול סובל מדלקת עיניים? פצעי נשיכה? פנו אלינו עוד היום!

עלות בדיקה רפואית לחתול רחוב ב149 ש"ח בשעות פעילות המרפאה

טיפול בחתולי חצר בקריית אונו. תעריפים מיוחדים עבור חתולי הרחוב. עיקורים וסירוסים של חתולי רחוב במחיר זול. וטרינר מומלץ לחתולי רחוב בבקעת אונו. וטרינר לחתולי רחוב באור יהודה. וטרינר לעיקורים בקריית אונו. וטרינר לעיקורים בגני תקווה. וטרינר לחיסונים בקריית אונו. חילוץ ולכידה של בעלי חיים בקריית אונו. טיפול בחתולי חצר בקריית אונו.

עיקור חתולה
חיסון ותילוע
חתולי חצר

המרכז מציע שירותי חיסון ותילוע לחתולי חצר במחירים מיוחדים. ניתן לבצע את החיסונים במקום במידה וניתן לגשת אל החתולים ומאכילי החתולים נוכחים במקום. אנו ממליצים לטפל אחת לשנה בתרכיב מרובע ולבצע טיפול כנגד תולעים אחת לשלושה חודשים.

סירוס חתול ביהוד
עיקורים וסירוסים של חתולי חצר

המרכז מציע עיקורים וסירוסים של חתולי רחוב בתעריפים נמוכים תוך כדי שמירה על סטנדרטים רפואיים גבוהים. ניתן לתאם מראש עיקור וסירוס של מס' חתולים באותו יום.  החתולים יקבלו מנה של אנטיביוטיקה ושיכוך כאבים לאחר הניתוח והתפרים שיבוצעו הם תפרים פנימיים כדי למנוע מצב של פתיחת החתך ע"י החתול.

חיסון חתול בגני תקווה
שירותי לכידה

המרכז עובד בשיתוף פעולה עם לוכד חתולים מקצועי במחירים נוחים. ניתן ליצור איתנו קשר על מנת לתאם לכידה ולאחר מכן ניתוח או טיפול רפואי אצלנו במרכז.

ליצירת קשר עם הלוכד - אבי עקיבא 052-6570129

וטרינר תורן פתח תקווה
טיפול רפואי
לחתולי חצר

המרכז מטפל בחתולי רחוב שנפגעו בעלויות מופחתות.  יש לעדכן אותנו טלפונית על ההגעה. ניתן לבצע גם טיפולי חירום 24 שעות בחתולי רחוב בתעריפים נמוכים משמעותית.